• CÓMO DEJAR DE FUMAR

    MARIN , FRANCISCO RBA EDITORES, S.A. Ref. 9788490065389 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Si sabemos que fumar es malo, ¿por qué fumamos? Si creemos que podemos dejarlo cuando queramos, ¿por qué nolo dejamos? Si nos dicen que dejarlo es posible, ¿por qué nos cuesta tanto? ¿Sabías que puedes dejar de fumar sinengordarte?
    Ample: 140 cm Llarg: 213 cm Peso: 330 gr
    Descatalogat
    7,95 €
  • Descripció

    • Encuadernació : MobilPocket
    • ISBN : 978-84-9006-538-9
    • Data d'edició : 01/02/2013
    • Any d'edició : 2013
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : MARIN , FRANCISCO
    • Nº de pàgines : 160
    • Col·lecció : PRACTICA
    Si sabemos que fumar es malo, ¿por qué fumamos? Si creemos que podemos dejarlo cuando queramos, ¿por qué no
    lo dejamos? Si nos dicen que dejarlo es posible, ¿por qué nos cuesta tanto? ¿Sabías que puedes dejar de fumar sin
    engordarte?

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.