• NO LOGO (LABUTXACA)

    KLEIN, NAOMI LABUTXACA Ref. 9788496863514 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    En aquest assaig lúcid i valent, Naomi Klein explica la raó per la qual amplis sectors de la societat estan començant a sentir un fort rebuig per les grans marques. Des de les botigues de roba més luxoses de les grans ciutats fins a certs tallers d'Indonèsia, on treballar es converteix en una degrad...
    Ample: 110 cm Llarg: 110 cm Peso: 424 gr
    Descatalogat
    9,95 €
  • Descripció

    • Col·lecció : LABUTXACA
    • Nº de pàgines : 736
    • Traductors : IRIBARREN DONADÉU, CONCEPCIÓ
    • Autors : KLEIN, NAOMI
    • Idioma : Catalán
    • Any d'edició : 2008
    • Data d'edició : 01/01/2008
    • ISBN : 978-84-96863-51-4
    En aquest assaig lúcid i valent, Naomi Klein explica la raó per la qual amplis sectors de la societat estan començant a sentir un fort rebuig per les grans marques. Des de les botigues de roba més luxoses de les grans ciutats fins a certs tallers d'Indonèsia, on treballar es converteix en una degradació; des dels grans centres comercials dels Estats Units fins als quarters dels activistes que atempten contra les tanques publicitàries o els pirates informàtics que han declarat la guerra a les multinacionals que violen els drets humans a l'Àsia, de mica en mica comprendrem la dimensió de la tragèdia que s'amaga darrere de les grans marques. Naomi Klein desemmascara la «nova economia» i ens mostra de quina manera ha incomplert tot el que prometia.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web. En continuar amb la navegació entenem que s'accepta la nostra política de cookies

Accepto