• EN BUSCA DE LA PERFECCION

    KERES, PAUL TUTOR, S.A. Ref. 9788479022280 Altres productes del mateix autor
    Segundo volumen de partidas comentadas de Keres. Cubre a partir de 1950; en este período Keres desarrolló y refinó su juego hasta convertirlo en un maduro estilo posicional. John Nunn ha selecionado y comentado las mejores partidas de Keres desde 1962 hasta su muerte en 1975.
    Ample: 170 cm Llarg: 230 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc. Consultar termini d'entrega
    19,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-7902-228-0
    • Data d'edició : 01/01/1999
    • Any d'edició : 1999
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : KERES, PAUL
    • Nº de pàgines : 272
    Segundo volumen de partidas comentadas de Keres. Cubre a partir de 1950; en este período Keres desarrolló y refinó su juego hasta convertirlo en un maduro estilo posicional. John Nunn ha selecionado y comentado las mejores partidas de Keres desde 1962 hasta su muerte en 1975.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.